Deníček 11: Harvard aneb Cesta do Anglie metrem

Ráno vstávačka, snídaně a cesta potřetí k sušičce. Včera jsme prali, ale i přes dva cykly sušení máme mokré bavlněné věci. Přes noc se to moc nezlepšilo, ale třetí kolečko zabere. Celá Amerika řeší, že se na nás žene hurikán. My bychom měli být v pohodě úplně, ale asi nám to přižene špatné počasí.

Balíme a vyrážíme směr Boston. Na ten se těším moc. V hotelu je sice povolený check-in až od 4, ale berou nás už po obědě. Jen zahazujeme kufry a jedeme se podívat na Harvard. Moje objednávka.

Hotel je hned na metru. Tak ťapeme tam. Je to trošku děsivé místo, všude spousta holubů, a navíc pod velkou dálnicí. Ale metro se hodně podobá pražskému, až na to, že ho začali stavět na konci 19. století. Do centra to máme pět stanic a kde přestupujeme a jedeme dalších 5 a jsme na místě. Vypadá to, že jsme se za 20 minut teleportovali do staré Anglie. Krásné anglické domečky, ulice Oxford a Cambridge.

Jako první míříme do Přírodovědeckého muzea Harvardské univerzity.

Kupujeme si bostonský CityPass. Návštěva čtyř atrakcí za lepší peníz. Muzeum nás hodně baví. Je tu všechno od květin, historie lidí, přes kameny až po zvířata (vč. dinosaurů). Zvířata za nás nejlepší, děláme víc povyku než 6leté děti. Ale to neva. 🙂 Všechna zvířata jsou vycpaná, takže v životních velikostech a nějak mi to tomu dává úplně novej rozměr. Už jsem dlouho nebyla v přírodovědeckém muzeu. Hláška dne Ráďovo: „Hele, vycpaná kanoe.“ :-)) Dobrá nálada od zvířat nám vydržela až k Indiánům. Jsme prostě velký děti.

Muzeum zavírá v pět, tak ještě proťapeme kampus. V tomhle domě se schovává jídelna pro studenty, kam je návštěvníkům vstup zakázán.

Do knihovny bohužel taky, ale aspoň jsem vyběhla schody a kouknula se dovnitř.

V půl šesté večer je konečně čas na oběd. Možností na jídlo je tu nepočítaně, tak sedáme do vietnamské restaurace, už jsme dlouho neměli žádnou Asii. Za mě osobně průměr, co se vietnamských kuchyní týče, ale bylo to super. Asijskou kuchyni mám moc ráda, tak přivřu oko.

Mezitím se venku rozpršelo, že nemá smysl nikde trajdat. Vyndáváme deštníky a jedeme zpět do hotelu.